Vitens bedankt vertrekkend directeur Wolter Odding

Directeur Wolter Odding (53) verlaat Vitens om een nieuwe uitdaging aan te gaan. Per 1 april aanstaande treedt Odding in dienst bij Ziekenhuisgroep Twente (ZGT) als lid Raad van Bestuur.

Odding was 11 jaar in dienst bij Vitens, waarvan ruim 7 jaar in de Directie. In deze periode was hij betrokken bij de fusie met Hydron Flevoland en Hydron Midden-Nederland en heeft hij zich ingezet om Vitens te ontwikkelen tot een geïntegreerd en klantgericht bedrijf voor haar 5,6 miljoen klanten.

Boele Staal, voorzitter van de RVC van Vitens: “Wij zijn de heer Odding zeer erkentelijk voor zijn bijdrage aan de huidige positieve prestaties van het bedrijf. Odding verlaat een bedrijf dat er uitstekend voor staat. De onderneming is financieel gezond, de drinkwater tarieven behoren tot de laagste van Nederland en de klanttevredenheid is zeer hoog. Binnen de organisatie wordt hij gewaardeerd om zijn benaderbare stijl van besturen. Wij wensen Odding dan ook een mooie toekomst bij de Ziekenhuisgroep Twente”.

Boele Staal, voorzitter Raad van Commissarissen